دانلود مطلب ضد اسامي بودن بازي اساسين كريد

http://s5.picofile.com/file/8113948692/%D8%B6%D8%AF_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C_%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86_%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%86_%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%AF_1%D9%88_2%D9%88_3.docx.html

اگر مي خواهيد ضد اسلامي بودن بازي رايانه اي اساسين كريد را بدانيد اين مطلب را دانلود كنيد.


سر بزنيد.

به این وبلاگ ها سر بزنید. 

www.shayankmhjm.blogfa.com

www.roseshayan.blogsky.com

لذت ببرید.


ضرب المثلی ایرانی

 

 

اولو تانری آدیلا

 

مجموعه ضرب المثل های  ایرانی

 

گردآوری : شایان نماینده

(با همکاری والدین )

 

دانش آموز کلاس سوم ابتدایی

دبستان عمار

دی ماه سال 1389
مجموعه ضرب المثل های  ایرانی

 

مقدمه

"ضرب المثل یا همان تمثیل (Allegory) عبارت است از ارائه دادن یک موضوع تحت صورت ظاهر موضوع دیگر. این اصطلاح به عنوان یک طرز و شیوه ادبی عبارت است از بیان یک عقیده یا یک موضوع نه از طریق بیان مستقیم بلکه در لباس رهیافت یک حکایت ساختگی که با موضوع و فکر اصلی از طریق قیاس قابل مقایسه و تطبیق باشد"[1]

در قرآن کریم آمده است " اولئک الذین اشتروا الضاله بالهدی فما ربحت تجارتهم و ماکانوا مهتدین. مثلهم کمثل الذین استوقد نارا فلما اضاء ت ما حوله ذهب الله بنورهم و ترکهم فی ظلمات لایبصرون (سوره بقره – آیه 16و17)

(کسانی که هدایت می فروشند و گمراهی در عوض آن، می خرند، تجارتشان سود نخواهد کرد. داستان اینان همچون کسی است که آتشی می افروزد پس چون پیرامونش روشن شد، خدا آن نور و روشنایی را از میان می برد و آنان را در تاریکی ها وا می گذارد در حالی که جایی را نمی بینند)

آنچه در آیه مبارک فوق گذشت یک تمثیل کوتاه است. تمثیل در لغت به معنای همانندی است یعنی مثل و مانند چیزی را آوردن. در زبان عربی امروز ممثل به معنای هنرپیشه به کار می رود. بنابراین استدلال تمثیلی، چون یک چیز از لحاظی به چیز دیگر شباهت دارد. بنابراین آن دو از سایر جنبه ها نیز با یکدیگر مشابهند.

 

قسمتی از ضرب المثل های ایرانی

1.               جوجه را آخر پاییز می شمارند.

2.               کلاغ می خواست راه رفتن کبک را بیاموزد، راه رفتن خودش را هم فراموش کرد.

3.              هر که خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه

4.              جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت نبود

5.             رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود. رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود.

برای دیدن ادامه مطلب به ادامه مطلب روید.

ادامه نوشته

سیم کارت دانش

سیم کارت دانش، هدیه نوروزی همراه اول به تمامی دانش آموزان کشور

دانش آموزان عزیز ، برای دریافت سیم کارت دانش، کارت عضویت جشنواره دانش را از مدارس محل تحصیل خود، دریافت نمایید. سیم کارت دانش با ارائه این کارت به دفاتر خدمات ارتباطی یا دفاتر امور مشترکین استان محل تحصیل به صورت رایگان ارائه خواهد گردید.

 مشخصات سیم کارت دانش: سیم کارت دانش یک سیم کارت اعتباری است که حاوی 200 عدد پیامک رایگان به مشترکین همراه اول و 20 دقیقه مکالمه رایگان به مشترکین همراه اول می باشد. این سیم کارت برای تمامی دانش آموزان با ارائه کارت عضویت جشنواره دانش رایگان می باشد.
 نحوه دریافت سیم کارت دانش: دانش آموز به همراه یکی از اولیاء خود با ارائه کارت عضویت جشنواره دانش فرزند خود به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی یا دفاتر امور مشترکین استان محل تحصیل می توانند سیم کارت دانش را به صورت رایگان دریافت نمایند.
مهلت دریافت سیم کارت دانش: دریافت سیم کارت دانش تا تاریخ 31/03/1391 امکان پذیر می باشد.
مدارک مورد نیاز :
- ارائه اصل کارت عضویت جشنواره دانش همراه اول
- اصل و تصویر شناسنامه دانش آموز (چنانچه شناسنامه حاوی کد ملی نباشد همراه داشتن کد ملی الزامی است.)
- اصل و تصویر شناسنامه والد

نکات حائز اهمیت :
- کارت عضویت متعلق به دانش آموزان می باشد و دفاتر خدماتی همراه اول برای ارائه و فعال سازی سیم کارت دانش از کد فعال سازی درج شده بر روی کارت استفاده خواهد نمود. پس از انجام فرآیند ثبت نام سیم کارت، کارت عضویت جشنواره دانش می بایست به دانش آموزان یا اولیای آنان بازگردانده شود.
- سیم کارت دانش با ارائه کارت عضویت جشنواره دانش، تنها به نام دانش آموزان صادر شده و قابل فروش یا انتقال به غیر نمی باشد.
- برای بهره مندی دانش آموزان از مزایای برنامه های آتی می بایست در نگهداری کارت عضویت جشنواره دانش همراه اول دقت فرمایند. زیرا المثنی صادر نمی شود.

جشنواره دانش همراه اول

همراه اول به منظور اشاعه فرهنگ صحیح استفاده از تلفن همراه و استفاده از این بستر ارتباطی درجهت آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور برنامه های متنوع آموزشی و فرهنگی را برای دانش آموزان طراحی نموده و سیم کارت دانش را بعنوان هدیه ویژه دانش آموزان سراسرکشور و نیز راه شرکت در جشنواره دانش و بهره مندی از مزایای طرحهای آتی طراحی نموده است. از جمله برنامه های آتی همراه اول می توان به بهره مندی از فرصت های آموزشی و کمک آموزشی از راه دور برای بهره مندی تمامی دانش آموزان از خدمات آموزشی کم هزینه اشاره نمود. سایر برنامه ها عبارتست از شرکت در مسابقات مذهبی، علمی، فرهنگی، تفریحی، برخورداری از تخفیف در مکالمات، پیامک، ‌اینترنت، آوای انتظار و ...
با توجه به نیاز دانش آموزان به سیم کارت تلفن همراه اول و استفاده از پیامک برای شرکت در جشنواره ها و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی به خانواده ها، همراه اول اقدام به طراحی و ارائه سیم کارت دانش برای تمامی دانش آموزان کشور نموده است.
آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به جشنواره ها در این سایت درج خواهد گردید و نیز از طریق پیامک به دارندگان سیم کارت دانش اطلاع رسانی می گردد.

جشنواره سراسری قرآنی ایمان

سازمان آموزش و پرورش با حمایت همراه اول حامی انحصاری جشنواره قرانی ایمان و به منظور تشویق دانش آموزان سراسر کشور به آموزش قرائت صحیح و حفظ قرآن کریم و با هدف ارتقاء حداکثری فرهنگ گهربار قرآنی وپرورش 12.000.000حافظ قرآن کریم، اقدام به تهیه و توزیع 12 میلیون بسته فرهنگی نموده است. این بسته متعلق به دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی می باشد.

• محتوی بسته فرهنگی جشنواره قرآنی ایمان
بسته فرهنگی جشنواره قرآنی ایمان حاوی موارد زیر می باشد:

لوح فشرده نرم افزار سروش ایمان 2 نسخه های رایانه ای و تلفن همراه :
نرم افزار با استفاده از لوح فشرده، به سادگی بر روی رایانه شخصی و یا برروی تلفن های همراه که شرایط نصب نرم افزار را دارا می باشند، قابل نصب است. نسخه موبایلی نرم افزار تنها بر روی تلفن های همراه با سیستم عامل اندرویید قابل نصب است. نسخه های جدید با امکان نصب بر روی سایر گوشی ها در دست تهیه می باشد که از طریق سایت همراه اول ارائه خواهد گردید.

دانش آموزان پس از نصب نرم افزار می توانند از بخش های ویژه برنامه استفاده نمایند:
- تمرین و آزمون قرائت قرآن کریم
- تمرین و آزمون حفظ قرآن کریم
- شرکت در جشنواره های همراه اول
درصورت نیاز به راهنمایی جهت نصب و راه اندازی، استفاده از نرم افزار و یا شرکت در آزمون ها، دانش آموزان می توانند به راهنمای الکترونیک موجود بر روی لوح فشرده مراجعه و یا با شماره تلفن پشتیبانی 27671-021 تماس حاصل فرمایید.

 راهنمای شرکت در جشنواره ها:
در این راهنما (بروشور) اطلاعات اولیه مورد نیاز دانش آموزان جهت آگاهی از جشنواره ها، هدیه همراه اول برای تمامی دانش آموزان و چگونگی دریافت هدیه درج گردیده است.هدیه مذکور یک عدد سیم کارت همراه اول می باشد که دانش آموز به منظور شرکت در مسابقه نیازمند آن می باشد و همراه اول جهت سهولت شرکت در مسابقه این هدیه را در نظر گرفته است.

 کارت عضویت جشنواره دانش همراه اول :
این کارت درواقع کلید ورود دانش آموزان در جشنواره های همراه اول، می باشد. دریافت سیم کارت دانش با ارائه این کارت به دفاتر خدمات ارتباطی یا دفاتر امور مشترکین استان محل تحصیل امکان پذیر خواهد بود.

نصب و راه اندازی نرم افزار سروش ایمان 2 : لوح فشرده داخل بسته حاوی 2 نسخه نرم افزار سروش ایمان 2 (نسخه رایانه شخصی و نسخه موبایلی) می باشد. نرم افزار با استفاده از لوح فشرده، به سادگی بر روی رایانه شخصی و یا برروی تلفن های همراه که شرایط نصب نرم افزار را دارا می باشند، قابل نصب است . درصورت نیاز به راهنمایی جهت نصب و راه اندازی، استفاده از نرم افزار و یا شرکت در آزمون ها می توان به راهنمای الکترونیک موجود بر روی لوح فشرده مراجعه و یا با شماره تلفن پشتیبانی 27671-021 تماس حاصل نمود.

راهنمای شرکت در مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان: پس از نصب نرم افزار دانش آموزان می توانند ضمن استفاده از بخش های آموزشی شامل تمرین صحت حفظ و قرائت قرآن کریم می توانند از دو بخش ویژه تعبیه شده در بخش جشنواره برنامه استفاده نمایند. این بخش ها عبارتند از آزمون قرائت و آزمون حفظ قرآن کریم.دانش آموزان می توانند برای شرکت در جشنواره های قرآنی و بهره مندی از جوایز ارزنده در نظر گرفته شده توسط همراه اول، پس از اجرای این نرم افزار در بالای صفحه سمت راست از گزینه فهرست ، بخش جشنواره را انتخاب کرده و در آزمون حفظ و یا قرائت شرکت نمایند. چنانچه در آزمون سوره انتخابی موفق به کسب حداقل امتیاز لازم شوند، با مشاهده پیام تبریک، نرم افزار شماره تلفن همراه اول دانش آموز را درخواست می نماید. سپس نرم افزار کد 10 رقمی ارائه خواهد نمود. این کد شامل امتیاز دانش آموز نیز خواهد بود. دانش آموزان می بایست کد دریافتی را با تلفن همراه اول خود به شماره 7077 پیامک نمایند.
زمان و نحوه قرعه کشی ها، فهرست جوایز و اسامی برندگان می توانید در این سایت، اعلام خواهد گردید.
دانش آموزان می توانند به هر تعداد نسبت به انجام آزمون ها و کسب امتیاز جهت شرکت در مسابقات اقدام نمایید. در قرعه کشی ها مجموع امتیاز محاسبه خواهد گردید. علاوه بر آن معلم گرامی می تواند با توجه به مجموع امتیازات دانش آموزان، نمرات ویژه ای در دروس قرآن و بینش اسلامی برای دانش آموزان درنظر بگیرید. منبع خبر: سایت همراه اول به آدرسhttp://www.mci.ir/web/guest/science-festival

چگونه یک مدرسه زیبا داشته باشیم؟

چگونه یک مدرسه زیبا داشته باشیم؟

عصری که ما در آن زندگی می کنیم به کلی متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آن چنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند.

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب روید.

 


ادامه نوشته

وصیت نامه حضرت علی(علیه السلام)

وصیتنامه حضرت علی(علیهالسلام)

در آخرین لحظات عمر

از وصایاى حضرت علی(علیهالسلام) در واپسین دم حیات مىتوان به وصیت گهربار ذیل اشاره نمود.

بسم الله الرحمن الرحیم 

این آن چیزى است كه على پسر ابوطالب وصیت مىكند: به وحدانیت و یگانگى خدا گواهى مىدهد و اقرار مىكند كه محمد بنده و پیغمبر اوست، خدا او را فرستاده تا دین خود را بر دیگر ادیان پیروز گرداند. همانا نماز، عبادت، حیات و زندگانى من از آن خداست. شریكى براى او نیست، من به این امر شدهام و از تسلیم شدگان اویم .

فرزندم حسن! تو و همه فرزندان و اهل بیتم و هر كس را كه این نوشته من به او رسد را به امور ذیل توصیه و سفارش مىكنم :

برای دیدن ادامه ی وصیت نامه به ادامه مطلب بروید.


ادامه نوشته

شعر مخصوص روز مادر

به نام خدا

شعر مخصوص روزمادر عزیزم

 

زیبا ترین ترانه                                                          برای من تو هستی

در خموشی و جهل                                                     به روی من تو بستی

میگی لا لا لا لا                                                        بخواب کودک من

لالایی ات ترانه است                                                  در قلب کوچک من

 مامان محبوبم                                                           ای همدم محبوبم

تک گل این هستی،                                                    امید قلبم هستی

من پیشت می مونم                                                    قدر تو رو می دونم

نیاد اون روزی که                                                    بی او بمونم

 

وقتی که من می روم                                              راه، تو می گیری این دو دستم

غمگین شوی از غم من                                             انگار که من قلبت هستم

تویی مادر من ای گل                                               نگهبان این وجودم

در مهربانیت ای کاش                                              من هم مثل تو می بودم

مامان محبوبم                                                      ای همدم محبوم

تک گل این هستی                                                امید قلبم هستی

من پیشت می مونم                                               قدر تو رو می دونم

نیاد اون روزی که                                              بی تو بمونم

                               

                         نویسنده ی شعر: ((شایان نماینده)) ((تقدیم به مادرعزیزم))

رمز بازی جی تی ای 5

عصبانی شدن راننده ها YLTEICZ

صورتی شدن ماشین ها LLQPFBN

سیاه شدن ماشین ها IOWDLAC

پرواز قایق ها AFSNMAMW

چاق شدن BTCDBCB

بدن سازی JYSDSOD

لاغر شدن KVGYZQK

؟ ASBHGRB

شورش در شهر BGLUAWML

هیچ وقت دستگیر نمیشوید AEZAKMI

همه با مایو میان تو خیابون CIKGCGX

همه جا پر از تبهکار میشود MROEMZH

همه نینجا میشن AFPHULTL

لباس سیاه BEKKNQV

خیابون پر از ماشین های قدیمی میشه BGKGTJH

خیابون پر از ماشین های سریع میشه GUSNHDE

ماشین ها پرواز میکنند RIPAZHA

؟ JHJOECW

جت جنگی JUMPJET

قایق KGGGDKP

ماشین ها با یک تصادف منفجر میشن JCNRUAD

همه ماشین ها نیترون داشته باشن COXEFGU

هنگام تصادف ماشین طرف مقابل پرواز میکنه BSXSGGC

نیمه شب XJVSNAJ

روشنایی ساعت 21:00 OFVIAC

هوای طوفانی MGHXYRM

هوای مه آلود CWJXUOC

پرش بلند LFGMHAL

سلامتی نامحدود BAGUVIX

اکسژن نامحدود CVWKXAM

چتر نجات AIYPWZQP

کپسول پرواز YECGAA

درجه تعقیب پلیس6ستاره میباشد LJSPOK

طوفان شن CFVFGMJ

حرکت سریع ساعت YSOHNUL

سریع شدن بازی PPGWJHT

کند شدن بازی LIYOAAY

مردم مسلح میشن AJLOJYQY

مردم به شما حمله میکنند BAGOWPG

؟ FOOOXFT

تانک AIWPRTON

ماشین 1 CQZIJMB

ماشین 2 JQNTDMH

ماشین 3 PDNEJOH

ماشین 4 VPJTQWV

ماشین 5 AQTBCODX

ماشین 6 KRIJEBR

ماشین 7 UBHYZHQ

ماشین گلف RZHSUEW

منفجر شدن ماشین ها CPKTNWT

فقط چرخ ماشین ها پیدا باشد XICWMD

افزایش مهارت در کنترل ماشین PGGOMOY

خود کشی SZCMAWO

همه چراغ ها سبز میشن ZEIIVG

اسلحه گروه 1 LXGIWYL

اسلحه گروه 2 KJKSZPJ

اسلحه گرو 3 UZUMYMW

250$+سلامتی کامل+ضد گلوله HESOYAM

افزایش تعقیببه 3درجه OSRBLHH

خالی شدن درجه تعقیب ASNAEB

روشن شدن هوا(هوای افتابی ) AFZLLQLL

بهترین اب و هوای افتابی ICIKPYH

هوای صاف ALNSFMZO

هوای بارانی AUIFRVQS

ضربه قوی IAVENJQ

هیچ وقت گرسنه نمیشوید AEDUWNV

اشوب در شهر IOJUFZN

هوای گرم PRIEBJ

صحنه اهسته MUNASEF

تیر نامحدود WANRLTW

افزایش دقت تیر اندازیدر هنگام رانندگی OUIQDMW

کاهش ترافیک شهر THGLOJ

پوشیدن لباس جدید FVTMNBZ

؟ SJMAHPE

؟ BMTPWHR

موشک ZSOXFSQ

همه اسلحه های هیتمن را داشته باشن OGXSDAG

هلیکوپتر EHIBXQS

موتور چهار چرخ VKYPQCF

18چرخ AMOMHRER

لودر OHDUDE

هواپیما AKJJYGLC

اتوموبیل بزرگ AGBDLCID

 

 

دانستنی

*اسبها قادرند در حالت ایستاده بخوابند.

 

*کانگروها قادرند ۳ متر به سمت بالا و ۸ متر به سمت جلو بپرند.

 

*قلب میگو در سر آن واقع است.

 

*گونه ای از خرگوش قادر است ۱۲ ساعت پس از تولد جفت گیری کند.

 

*دارکوب ها قادرند ۲۰ بار در ثانیه به تنه درخت ضربه بزنند.

 

برای مطالعه بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.  .

ادامه نوشته

تا حالا دقت کردین

تاحالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین وقتی‌ توی یه جمعی یکی‌ میگه اون تلویزین و کمش کن ،یکی‌ دیگه از اونور میگه اصن خاموشش کن . . . !

.

.

.

برای دیدن بیشتر این مطلب به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

ادامه نوشته

آپلود چیست؟

آپلود چيست؟

براي ورود به سايت احتياج به User Name و Password داريد. مانند پرشين بلاگ شما بايد در اين سايت ثبت نام كنيد تا User Name و Password به شما تعلق گيرد. براي ثبت نام گزينه Create new accoount را کليک كنيد.


انتقال عکس‌هايي که در هارد رايانه قرار دارند برروي وبلاگ، به فعاليتي به نام آپلود کردن نياز دارد که در اين نوشتار به چگونگي آن خواهيم پرداخت

http://s5.picofile.com/file/8113948626/%D8%A2%D9%BE%D9%84%D9%88%D8%AF_%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.docx.html

.

برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه ی مطلب بروید.

 


ادامه نوشته